Hlavní vlastností ThreeSu je vývoj.
I vy můžete přispět svými představami a požadavky k dalšímu vývoji.
Jak procesy fungují?
Obdržíte poptávku. Vystavíte v dot.S-manu nabídku. Obdržíte objednávku. Na jejím základě založíte zakázku, kterou spárujete s nabídkou i objednávkou. Od teď už všechny vytvářené dokumenty přebírají atributy zakázky. Vytvoříte harmonogram. Spustíte poptávkové řízení na dodávku komponentů a po jeho vyhodnocení rozešlete objednávky. Máte přehled o dílčím plnění objednávek. Vystavujete dodací listy a protokoly o předání. Evidujete jejich podepsané verze. Fakturujete. Při všech těchto krocích vidíte okamžitý finanční stav zakázky i termíny. Pokud někde něco drhne, ThreeS vás na to upozorní.Máte různé typy zákazníků a procesy musí být odlišné?
Každá zakázka je nositelem informace Kategorie záznamu. Standardní je kategorie 01, což vyhoví ve většině případů. Máte-li jiné požadavky, je k dispozici dalších 19 kategorií, které lze nadefinovat podle Vašich představ - odlišné typy dokumentů, procesní postupy... Přístup ke kategoriím lze aplikovat i na uživatele.
Měníte své dokumenty za pochodu?
Dokumenty lze používat jako schvalovatelné vyšší autoritou, anebo neschvalovatelné. Jednotlivá oprávnění lze nastavit podle libosti. Lze zamezit přístupu uživatelů k určitým typům dokumentů anebo k určitým typům informací (finanční, obchodní).
Jste zavaleni příchozími mejly a stále hledáte, kde nebo u koho je nějaký příchozí dopis?
V Příchozí poště se evidují veškeré informace/dokumenty, které nemají původ v ThreeSu. Ať už potvrzení termínu objednávek, přijaté faktury anebo reklamace, vše je evidováno a roztříděno podle zakázek anebo účelu. Uložte si naskenované dokumenty nebo přímo PDF či mejly samotné. Už nikdy nebudete pátrat, u koho daná informace v písemné podobě vězí.